Rabu, 14 Januari 2009

Pengajian

Esok, Jumaat pengajianku ku di Kuala Kangsar.. Alhamdulillah ni kali ke - 2 di Kuala kangsar.. x sempat nak snap gambar menarik kat situ ari tu.. rumah kak Faridah yang kami pegi ni mmg dekat dengan Masjid Ubudiah dan kat depan sebelum masuk tmn perumahan dia ni ada satu rumah rehat ala Inggeris.. Kuala Kangsar ni sebenarnya bnyk menyimpan nostalgiaku masa zaman studi dulu.. aku pernah join program anjuran PERKIM yg diadakan di Resort Sg. Perak. kebetulan masa program yg kami adakan tu kumpulan Senario buat pengambaran Filem Lang Buana.. Sebenarnya kump senario pelik tengok kami, ye la x mintak pun autograph diorang.. hehehe. depa pulak duk tegur2 kami.. hai dik.. kawan saya Wahida sempat buat lawak.. Hai Wahid saya Wahida..antara kami je la... Tu seme tinggal kenangan yg amat manis dalam hidup aku... masa tu seme bujang2.. k.hasra, ejah, hajar, lah, n ramai lagi la.. Memori akn kekal memori hidup mesti diteruskan.. moga perjalanan aku yang panjang ni lebih mengajar aku erti perhambaan pada yang Mencipta.. rabbul izzati..

0 ulasan: